Motability Scheme at RRG Renault Watford

4.5
Rating 4.5
(25 reviews)
08:00 - 18:00 08:00 - 18:00 08:00 - 18:00 08:00 - 18:00 08:00 - 18:00 08:30 - 17:00 10:00 - 16:00

Contact information

Address
3 Greenhill Crescent
Watford WD18 8JG
GB
Phone Number
Call RRG Renault Watford on 01923 531427
Email
Reviews
Visit dealer website

Showroom details
08:00 - 18:00 08:00 - 18:00 08:00 - 18:00 08:00 - 18:00 08:00 - 18:00 08:30 - 17:00 10:00 - 16:00
Toggle Hours

Opening hours:
Day of the WeekOpening hours
Monday08:00 - 18:00
Tuesday08:00 - 18:00
Wednesday08:00 - 18:00
Thursday08:00 - 18:00
Friday08:00 - 18:00
Saturday08:30 - 17:00
Sunday10:00 - 16:00

Motability Scheme specialists:

  • Ishan Thenage Fernando
  • Shahhan Ali
  • Blaine Mendonca
We recommend calling and booking an appointment before visiting.

Opening hours:
Day of the WeekOpening hours
Monday08:00 - 18:00
Tuesday08:00 - 18:00
Wednesday08:00 - 18:00
Thursday08:00 - 18:00
Friday08:00 - 18:00
Saturday08:00 - 12:00
SundayClosed

Motability service specialists:

  • Robert Coleman
  • Alison Horton
We recommend calling and booking an appointment before visiting.
Click pin to expand map

Accessibility features at RRG Renault Watford

  • Accessible car parking
    The dealership has designated accessible parking spaces for customers. These spaces are clearly marked and are located in close proximity to the entrance of the building.
  • Accessible toilet
    The dealership has accessible toilet facilities which are designed with extra space to make it easier for those with limited mobility or wheelchair users to access.
  • Automatic door entrance
    The dealership has automatic doors that open either with a sensor or a button. This means that you do not need to physically open the door to gain access to the dealership.
  • Designated quiet opening times
    This dealership has designated quiet times to make it easier for those who struggle with busy or loud environments. The quiet time will include turning off any background music and avoiding any tannoy announcements. Please contact the dealership directly for details of their quiet opening times.
  • Hearing aid assistance
    The dealership has a hearing loop or other designated sound system to connect to your hearing aid to make it easier to communicate with staff at the dealership.
  • Quiet area available
    There is a designated area at the dealership that has minimal background noise. This is a calming space to make it easier to visit the dealership for those who struggle with busy or loud environments.
  • Step-free route to premises
    This dealership has a route from the car park to the inside of the dealership without any steps to make it easier for anyone with limited mobility to enter the building. If it is not possible for the step-free route to be completely flat then there will be a ramp in place to facilitate step-free access.

Welcome to RRG Renault Watford

Our fully trained Motability Scheme specialists are here to offer expert advice and help you choose the right car for your needs.

RRG Renault Watford can help you by:

  • Confirming your eligibility for the Motability Scheme
  • Supporting you in choosing the right car
  • Arranging a test drive
  • Ordering and supplying your new Motability Scheme car
  • Servicing and maintaining your car

Contact RRG Renault Watford on 01923531427 to make an appointment with our Motability specialist.

Reviews at RRG Renault Watford

  • Rating 5.0
    Very helpful. Went over all the documents and points and showed us the controls.
  • Rating 5.0
    Very easy to deal with and very helpful and polite.helped with choice of vehicle.
    Response from RRG Renault Watford
    Hi Gary, we're thrilled to hear about your positive experience at our Watford dealership! Providing helpful and polite service is important to us, and we're delighted that we could assist you effectively with choosing your vehicle. If you have any further questions or need assistance, please don't hesitate to reach out. Kind regards, Adam.
  • Rating 5.0
    Helpful, answered all questions
    Response from RRG Renault Watford
    Hi Shirley, we're glad to hear that you found the team at our Watford dealership helpful and responsive to your questions. If you have any more questions or need further assistance, feel free to ask! Kind regards, Adam.
  • Rating 5.0
    Absolutely brilliant service at Renault Watford. Couldn’t fault a single thing.
    Response from RRG Renault Watford
    Hi Amanda, we're thrilled to hear about your absolutely brilliant experience at Renault Watford! Providing faultless service is what we strive for, and we're delighted that we could meet your expectations. If you have any further comments or need assistance in the future, please feel free to reach out. Kind regards, Adam.
  • Rating 4.0
    Rear camera not working properly at night I will call in due time about this
    Response from RRG Renault Watford
    Hi Darren, thank you for taking the time to rate and share your feedback with our Watford dealership. We're sorry to hear about the issue you're experiencing with the rear camera on your vehicle. We'd like to look into this for you. Please reach out to us directly with your contact details to reviews@renaultretail.co.uk, and we'll have a member of the team get in touch with you. Kind regards, Adam.
  • Rating 5.0
    Sami was very helpful and made the process smooth and easy
    Response from RRG Renault Watford
    Hello Amanda, we're glad to hear that Sami at our Watford dealership was very helpful and made the process smooth and easy for you. If you have any more feedback to share or if there's anything else we can assist you with, please feel free to let us know. Kind regards, Adam.
  • Rating 5.0
    Explained everything in detail
    Polite and well mannered
    Extremely helpful
    Really welcome and easy to talk to
    Response from RRG Renault Watford
    Hi Alisha, we're glad to hear that you had a positive experience at our Watford dealership, with the detailed explanations, polite and well-mannered staff, and helpful service. If you have any more feedback or if there's anything else you'd like to share, feel free to let us know. Kind regards, Adam.
  • Rating 5.0
    Very helpful
    Response from RRG Renault Watford
    Hi Diane, we're glad to hear that you had a helpful experience with the team at Renault Watford. If you have any more details or specific feedback you'd like to share, feel free to let us know! Kind regards, Adam.
  • Rating 5.0
    Great friendly service
    Response from RRG Renault Watford
    Hi Diane, it's great to hear that you received friendly service from our team at Watford! Friendly and welcoming customer service can make a significant difference in any experience. If you have any more feedback or if there's anything else you'd like to share, please feel free to do so. Kind regards, Adam.
  • Rating 1.0
    Both staff members that spoke to me over the phone were quite rude. I was hoping to receive a better experience in person but unfortunately that was not the case.
    Response from RRG Renault Watford
    Hello Zeenat O.. Thank you for taking the time to leave us a review about your visit, we would like to understand better the experience you had at Renault Watford. Please email us at reviews@renaultretail.co.uk with further details. Thanks Jo
  • Rating 3.0
    Good customer care
    Response from RRG Renault Watford
    Hello Clive, we're pleased to know that you received good customer care at our Watford dealership! Our team strives to provide the best service possible. If you have any further questions or need assistance, please don't hesitate to reach out. Kind regards, Adam.
  • Rating 5.0
    Good service. Easy completion of transaction.
    Response from RRG Renault Watford
    Hi Allan, we're glad to hear that you had a good experience with our team at Watford and found the transaction process to be easy. Our goal is to make the customer experience as smooth and hassle-free as possible. Thank you for your feedback, and if there's anything else we can assist you with, please don't hesitate to let us know. Kind regards, Adam.
  • Rating 5.0
    Very good
    Response from RRG Renault Watford
    Hi Debra, thank you for the five-star rating and kind comment on the good experience you had at our Watford dealership! Kind regards, Adam.
  • Rating 5.0
    Arrived at staples corner branch, and was greeted by a service advisor from the Watford branch. The service man was great, he explained what was going to happen and that there was an update of software as well as my service to be done. He arranged my courtesy car and showed me the controls. When my car was done he contacted me via telephone and I picked my car up.
    Response from RRG Renault Watford
    Hi Lisa, thank you for taking the time to share your feedback with us. We acknowledge that you went to Staples Corner, instead of Watford. Please do let us know how your experience was at our Staples Corner dealership, as we'd love to hear how it was for you! Kind regards, Adam.
  • Rating 5.0
    Seen promptly, waited for vehicle health check carried out and video sent of check. Vehicle cleaned after servicing brilliant service. Well done Renault Watford.
    Response from RRG Renault Watford
    Hi Darren, It's fantastic to hear that you had a great experience at Watford! Getting your vehicle serviced can often be a time-consuming and stressful process for many people, but we like to make it as seamless and efficient as possible for our customers. If you have any further questions or need any assistance, please don't hesitate to reach out. Kind regards, Adam.
  • Rating 4.0
    Good customer service. BUT we still have squeaky brakes
    Response from RRG Renault Watford
    Thank you Kerry, we really appreciate you taking the time to feedback.
    Please don't hesitate to get back in contact with the team. Thanks, Jo
  • Rating 5.0
    Excellent customer service
    Response from RRG Renault Watford
    Hello Maxine S Thank you for taking the time to leave us a review about your visit. We are always more than happy to assist you if anything else comes up. Take care!
  • Rating 5.0
    Amazing customer service, Scarlett explained everything, great communication
    Response from RRG Renault Watford
    Hi Roxy, thank you for taking the time to leave us this brilliant 5 star review, your comments have been passed to Management to ensure that Scarlett receives recognition for his fantastic customer service which he provided to you. Kind regards, Kelly
  • Rating 2.0
    Needs to do a lot better
    Response from RRG Renault Watford
    Hello Desmond F.. Thank you for taking the time to leave us a review about your visit.
    I am sorry to see it was not a positive experience.
    If you would like to share with us reasons for how we can improve please email me at reviews@renaultretail.co.uk
    Thanks
    Jo
  • Rating 5.0
    Amazing service. Very happy with the car and the entire process.
    Response from RRG Renault Watford
    Kyla, thank you for taking the time to leave us this brilliant 5 star review, your comments have been passed to Management
    Kind regards, Jo

Similar Motability Scheme dealers